وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
[ دو شنبه 21 دی 1394 ] [ 19:45 ] [ نصر ]

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اعزام ناوگروه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت و کمک به کشتی ها در برابر دزدان دریایی در توسعه سیاست خارجی اثر مثبت دارد.

وی که در مراسم استقبال از ناوگروه سی و هفتم نداجا اعزامی به آب های بین المللی سخن می گفت، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آب های بین المللی برای حفظ و برقراری امنیت خطوط کشتیرانی و همچنین حضور سایر کشورها منتقل کننده پیام صلح و دوستی ایران است. جانشین فرمانده نیروی دریایی اضافه کرد: همچنین حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش ها واجلاس های مهم بین المللی در توسعه روابط بین الملل موثر بوده و جایگاه رفیع ایران را نشان می دهد. وی با تقدیر از فعالیت های ناگروه 37 نداجا در مدت مأموریت خود در آب های آزاد، گفت: ناوگروه 37 به مانند سایر ناوگروه ها با اقتدار، افتخار، سربلند و با موفقیت مأموریت محوله را انجام داد و با وجود شرایط نامساعد آب و هوایی توانمندی خود را نشان داد.

 

برچسب‌ها: اعزام ناوگروه های نیروی دریایی توسعه سیاست خارجی نداجا آجا نظامی
[ دو شنبه 21 دی 1394 ] [ 19:42 ] [ نصر ]

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیئتی به منظور شرکت در پنجمین همایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند عازم بنگلادش شده بود وارد داکا پایتخت این کشور شد.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیئتی به منظور شرکت در پنجمین همایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند عازم بنگلادش شده بود وارد داکا پایتخت این کشور شد. به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دریادار حبیب‌الله سیاری به منظور شرکت در پنجمین همایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند در بنگلادش عازم این کشور شده است.فرمانده نیروی دریایی ارتش پیش از عزیمت به بنگلادش با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش گفت:‌ بررسی اهمیت اقیانوس هند در جهان، اهمیت شمال اقیانوس هند در تجارت جهانی، نقش اقتصاد منطقه، ارتباط بین آسیای جنوب شرقی و اتحادیه اروپا؛ مواردی هستند که در دستور کار این همایش قرار دارد. دریادار سیاری افزود: این همایش دو سالانه به مدت سه روز با حضور کشورهای حاشیه اقیانوس هند همچنین کشورهایی از قاره آمریکا، اروپا و شرق آسیا به عنوان ناظر حضور دارند و علاوه بر فرماندهان نیروهای دریایی، صاحبنظران مسائل دریا و دانشگاهیان از 30 تا 40 کشور دنیا با هدف تعامل و بررسی مسائل مورد علاقه تشکیل می‌شود. دریادار سیاری در ادامه امنیت اقیانوس هند را مهمترین موضوع این همایش عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه حدود یک سوم اقتصاد جهانی در این منطقه قرار دارد، امنیت دریایی در این منطقه بایستی طوری تأمین شود که بتوان از بسترهای اقتصادی آن استفاده کرد. فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین گفت: در این همایش دزدی های دریایی در باب المندب، خلیج عدن و در تنگه مالاکا، محیط زیست، امدادرسانی به کشتی ها، حضور نیروهای دریایی در حاشیه اقیانوس هند و مسائل زیست محیطی بررسی می شود. سیاری افزود: هیئت ایرانی علاوه بر حضور در این برنامه ها، توانمندی های نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت و نیز تجربیات فنی- مهندسی، همکاری های آموزشی، تعمیر و نگهداری، دانش و یگان های سطحی و زیرسطحی را به شرکت کنندگان معرفی می کند. وی همچنین با اشاره به اسکورت سالم حدود 3200 کشتی تجاری و نفتکش توسط نیروی دریایی کشورمان گفت: در برقراری امنیت دریایی، نیروی دریایی کشورمان جزو برترین های جهان محسوب می شود که شرکت کنندگان در این گونه همایش ها خواهان استفاده از تجربیات ما هستند.امیر سیاری در پایان با اشاره به پیش بینی بیش از 12 ملاقات ازجمله دیدار با فرمانده نیروی دریایی و نیز وزیر دفاع بنگلادش در سفر خود به این کشور افزود: همایش بعدی در سال 2018 به میزبانی کشورمان برپا خواهد شد.


برچسب‌ها: هیئت نظامی سفر فرمانده نیروی دریایی به بنگلادش مایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند نداجا آجا نظامی
[ دو شنبه 21 دی 1394 ] [ 19:38 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 21 دی 1394 ] [ 19:33 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 21 دی 1394 ] [ 19:32 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 21 دی 1394 ] [ 19:30 ] [ نصر ]

دو کتاب یا دو نعمت فراموش شده !!!

مقام معظم رهبری (مد ظله) :

ضعف ما امت مسلمان ، عقب ماندگی ما ، کج رفتاری های ما ، کج تابی های ما

در مسائل اخلاقی و زندگی، همه ی این ها ناشی از دوری از قرآن است....

مقام معظم رهبری (مدظله) :

ما به نهج البلاغه بیش از این بایستی توجه کنیم ، بیش از این باید از دریای

مواج حکمت امیر المومنین (ع) بهره ببریم...

 


برچسب‌ها: سخنان حضرت آقا امام خامنه ای قرآن نهج البلاغه بصیرت مذهبی
[ دو شنبه 21 دی 1394 ] [ 19:28 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 21 دی 1394 ] [ 19:27 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 21 دی 1394 ] [ 19:25 ] [ نصر ]

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرامی اخبار داغ 20:30 به پیوندید:

https://telegram.me/bistu30


برچسب‌ها: کانال تلگرام بیست و سی 2030 اخبار روز
[ دو شنبه 21 دی 1394 ] [ 19:22 ] [ نصر ]

در این گزارش صرفاً به چند مورد از سلاح‌هایی اشاره می‌شود که تهران می‌تواند در صورت بروز جنگ به آن‌ها روی بیاورد.

1- نیروی قدس

5 سلاح ایران که عربستان باید از آن بترسد

2- موشک‌های بالستیک

5 سلاح ایران که عربستان باید از آن بترسد

3- شناورهای تندروی تهاجمی

5 سلاح ایران که عربستان باید از آن بترسد

 

4- زیردریایی های ایران

پنج سلاح ایران که آل‌سعود باید از آن بترسد +تصاویر

 

5- موشک‌های کروز «سومار»

پنج سلاح ایران که آل‌سعود باید از آن بترسد +تصاویر


برچسب‌ها: پنج سلاح ایران که آل‌سعود باید از آن بترسد ایران نظامی
[ جمعه 18 دی 1394 ] [ 12:58 ] [ نصر ]
مهتاب ثروتی بازیگر جوان در نقش سلما در سریال کیمیا
عکس/ بازیگر نقش سلما در سریال کیمیا

برچسب‌ها: عکس بازیگر نقش سلما سریال کیمیا مهتاب ثروتی
[ جمعه 18 دی 1394 ] [ 12:56 ] [ نصر ]
[ جمعه 18 دی 1394 ] [ 12:50 ] [ نصر ]

خون پاک شیخ نمر، گریبان سردمداران آل سعود و اربابان آن‌ها را خواهد گرفت و همانگونه که تاریخ نشان می‌­دهد، هیچ­گاه ظلم پایدار نمانده و نخواهد ماند.

کاریکاتور/ نمر شمشیر بُرنده‌ی آزادی خواهی در عربستان

 

 

 


برچسب‌ها: نمر شمشیر بُرنده‌ی آزادی خواهی در عربستان عربستان شهادت شیخ نمر
[ جمعه 18 دی 1394 ] [ 12:44 ] [ نصر ]
مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گزارشی به جنایت‌های عربستان در گذار تاریخ پرداخته است.
-حمایت تاریخی از گروه های ترویستی ( طالبان در افغانستان)
جنایت عربستان در سوریه( جبهه النصره -داعش و...)
حمایت مالی از داعش
-جنایات عربستان در سرکوب قیام بحرین
جنایات عربستان در یمن
نقش عربستان در کشتار شیعیان نیجریه و زکزاکی
****دشمنی های طولانی عربستان با ایران و جمهوری اسلامی ایران ****
عربستان و تلاش برای تغییر نام خلیج فارس
-دشمنی عربستان در رابطه با  جزایر سه گانه
دشمنی تمام عیار عربستان با جمهوری اسلامی ایران با پیروزی انقلاب اسلامی ایران
همکاری با آمریکا در حمله به طبس
سیاست های ضد ایرانی عربستان در بازار نقت
-بی احترامی تاریخی و سیستماتیک  به حجاج ایرانی 
 - حمایت مالی و اطلاعاتی عربستان از صدام حسین
همکاری کامل عربستان با تحریم­ های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران
نقش عربستان در بمب گذاری سفارت ایران در لبنان
طرح مبحث هلال شیعی و مبارزه با دولت ها و گروههای حامی ایران 
عربستان و  ترغیب آمریکا برای حمله به ایران (همزمان با بحران هسته ای)
همکاری اطلاعاتی با اسرائیل برای حمله به مراکز هسته ای ایران 
لابی گری و پرداخت رشوه برای محکومیت حقوق بشری ایران
فاجعه منا و عدم پاسخگویی رژیم عربستان

برچسب‌ها: بازخوانی جنایت‌های عربستان در گذار تاریخ ایران عربستان
[ جمعه 18 دی 1394 ] [ 12:43 ] [ نصر ]
[ جمعه 18 دی 1394 ] [ 12:40 ] [ نصر ]
نشریه «فارن افرز» در گزارش جدید خود آورده است که جمهوری اسلامی هم‌چنان مقابل شورش مردمی آسیب‌پذیر است و یک جنبش اعتراضی دیگر شبیه «جنبش سبز» در نهایت پدیدار خواهد شد و در آن زمان، آمریکا باید آماده باشد تا در کنار این جنبش بایستد.«فارن افرز» به غیر از توصیه به تشویق مردم جهت شوریدن علیه حکومت، از دولت آمریکا می‌خواهد که مسئولان حکومتی را نیز به ارتداد و دور شدن از حکومت تشویق کنند.
این توصیه و پیش‌بینی نشریه «فارن افرز» نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها هنوز به دنبال این هستند که هر اتفاقی مانند انتخابات را باید به شورش مردمی علیه حکومت جمهوری اسلامی تبدیل کنند.

برچسب‌ها: اعتماد به آمریکا آمریکا ایران
[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 20:52 ] [ نصر ]

  

  سریال کیمیا خیانت صدا و سیماست به ارتش ایران، ارتشی که اگه در دوران جنگ صلابت خودشو به رخ صدام نشون نم یداد امروزه ایرانی باید عربی صحبت می کرد.   

 

مقاومت 34 روزه خرمشهر در برابر چند لشکر زرهی و پیاده عراق یکی از شگفتی های تاریخ جنگ های کلاسیک جهان است . ولی بر خلاف تصور ، ..... نبود که این حماسه را رقم زد . او تنها یکی از افراد مدافع شهر بود. قهرمانان اصلی خرمشهر تفنگداران و تکاوران کلاه سبز نیروی دریایی ارتش ایران بودند . این دلاوران گمنام با شجاعت و از جان گذشتگی سقوط شهر را به تاخیر انداختند و به علت نرسیدن نیروهای کمکی پس از شلیک آخرین گلوله جان خود را فدای میهن کردند.حدود 400 نفر تکاور نیروی دریایی ارتش در جنگی نابرابر و تن به تن ، وحشت در دل ارتش مجهز صدام افکندند . ولی متاسفانه این حماسه به نام ...... رقم خورد و نامی از نیروی دریایی ارتش برده نشد ...... یکی از مدافعان و شهیدان عزیز این حماسه بود ولی بی شک عظمت کار قهرمانان نیروی دریایی ارتش چنان است که باید سر تعظیم فرود آوریم و از روح پاک آنان و بازماندگان این ارتش جان بر کف عذرخواهی کنیم . عذرخواهی برای ظلمی که در حق ارتش شد و خدمات آن در هشت سال جنگ به فراموشی سپرده شد.ولی در آینده تاریخ از اینان به نیکی یاد خواهد کرد.رسانه نه چندان ملی ما با دروغ پردازی ، همه عملیات های موفق جنگ را به ...... نسبت می دهد. در حالی که در ابتدای جنگ هنوز سپاه شکل لازم را پیدا نکرده بود و توان چندانی نداشت . نیروهای هوایی دریایی و زمینی ارتش بودند که جنگ را اداره کردند. 


برچسب‌ها: سریال کیمیا خرمشهر ارتش ایران خیانت صلابت ارتش تکاوران نیروی دریایی نداجا نظامی
[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 20:44 ] [ نصر ]

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سید الشهداء سرزمین حجاز ، حضرت آیت‌الله شیخ باقر النمر سلام الله علیه را پیشگاه حضرت ولی عصر عج و مسلمانان آزاده ی جهان و امت انقلابی ایران و حجت حق حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای تبریک و تسلیت می گوئیم
شهادت سیدالشهدا حجاز گوشه ای از طرح مثلث شوم "غربی عبری عربی"است
بی تردید شهادت مردان خوب خدا نظیر حضرت آیت الله شیخ باقر النمر ، هزینه ای که عشاق حضرت ابا عبدالله الحسین علیه الصلوه والسلام برای ظهور حضرت عشق ، یوسف زهرا ، حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و انتقام از ددمنشان وهابی و صهیونیستی می پردازند
واقعیت این است که شهادت شیخ النمر نشانه ی اوج استیصال و ناکامی آل سقوط و نگرانی از آینده وحشتناک و کابوسی است که خواب راحت را از وهابیون خونخوار و داعش پرور صهیونیستی ربوده است.
جهان استکبار و مثلث شوم و نکبت بار و شیطانی "عربی عبری غربي" باید از این پس دنیای خود را سیاه و سراسر جهنم بدانند
روز به روز حلقه محاصره این مثلث شوم در منطقه (حجاز ، یمن ، بحرین ، سوریه ، عراق ، فلسطین ، مصر ، نیجریه و...)تنگ تر و تنگ تر خواهد شد و از امروز شمارش معکوس و ناقوس مرگ برای مثلث ترور و خشونت و نامنی به صدا در آمده است.

أليس الصبح بقريب


برچسب‌ها: شهادت هزینه ی ظهور شهادت آیت‌الله شیخ باقر النمر
[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 20:40 ] [ نصر ]

رویترز به نقل از یکی از مقامات دولت اوباما که نامش را فاش نکرد، نوشت: 'ما از این گزارش که پادشاهی سعودی دستور بستن نمایندگی دیپلماتیک ایران را در عربستان داده است اطلاع داریم.'
وی افزود: 'ما معتقدیم که روابط دیپلماتیک و گفتگوهای مستقیم برای حل و فصل اختلافات حیاتی است و تمام سران منطقه را ترغیب می کنیم که گامهای مثبت را برای آرام ساختن تنشها بردارند.'
به گزارش ایرنا، در پی محاکمه و اعدام آیت ا.. نمر رهبر شیعیان عربستان اعتراض های وسیعی در کشورهای جهان انجام شد متعاقب آن این کشور در اقدامی خشم آلود تصمیم به قطع روابط با ایران گرفت .


برچسب‌ها: آمریکا آرامش و گفتگو میان تهران و ریاض ایران عربستان سیاسی
[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 20:39 ] [ نصر ]

 

به گزارش ایرنا، امیرعبداللهیان یکشنبه شب و پس از اعلام عادل الجبیر وزیرخارجه عربستان مبنی بر قطع کامل روابط دیپلماتیک با ایران گفت:عربستان سعودی پیش از این نیز با خطای راهبردی و اتخاذ رویکردهای شتابزده و نسنجیده ناامنی ها در منطقه را تشدید کرد، باعث رشد تروریسم و افراط گرایی شد وبا توطئه کاهش قیمت نفت به مردم کشورش و کشورهای مسلمان منطقه آسیب رساند.
وی اظهارداشت: هیچ آسیبی به دیپلماتهای سعودی در تهران و مشهد وارد نشده است .
معاون وزیرخارجه کشورمان تصریح کرد: عربستان در مذاکرات هسته ای صلح آمیز ایران و کشورهای1+5 نیز تلاش کرد نقش مخرب و غیرسازنده ای ایفا کند.
وی گفت: اکنون نیز خطای راهبردی جدید مقامات سعودی اعدام آیت الله شهید شیخ نمر النمر رجل عالیقدر دینی است که به جهان اسلام و نه یک کشور خاص، تعلق دارد. 
امیرعبداللهیان افزود: ایران یکی از امن ترین کشورهای منطقه است و همه دیپلماتها در امنیت کامل به وظایف خود ادامه می دهند.
عادل الجبیر وزیرامورخارجه عربستان سعودی یکشنبه شب دریک کنفرانس خبری اعلام کرد که ریاض تمامی روابط دیپلماتیک خود با ایران را قطع کرده است و دیپلماتهای ایرانی تا 48 ساعت دیگر باید خاک عربستان را ترک کنند.


برچسب‌ها: عربستان ایران قطع رابطه عربستان با ایران سیاسی
[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 20:38 ] [ نصر ]
خبرگزاری میزان- ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن ومظلوم، شیخ نمر باقرالنمر را محکوم کرد.
زمان پاسخ مناسب به جنایت رژیم منحوس آل سعود فرا رسیده استبه گزارش گروه سیاسی میزان، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن ومظلوم، شیخ نمر باقرالنمر را محکوم کرد.
 
در این بیانیه جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مجاهد، شیخ نمر باقرالنمر به شدت محکوم و تصریح شده است: اکنون زمان آن فرارسیده که دنیا در قبال این جنایت و دیگر جنایات این رژیم منحوس احساس مسئولیت کرده و پاسخی مناسب به آن بدهد.
 
در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: یقیناً، تبعات این اقدام ددمنشانه رژیم آل سعود به سرعت گریبان سیاستمداران آن خاندان را خواهد گرفت.
 
ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود باتبریک و تسلیت شهادت آیت الله نمر باقرالنمر به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی آورده است: بدون تردید شهادت شیخ نمر وریختن خون به ناحق این روحانی جلیل القدر، وحدت امت اسلامی را بیش از پیش تقویت و زمینه سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

برچسب‌ها: بیانیه ارتش در پی شهادت شیخ نمر ارتش نظامی شهادت شیخ نمر
[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 20:37 ] [ نصر ]

خبرگزاری «ایتارتاس» در باره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که امروز (یکشنبه) در جلسه درس خارج فقه بیان شد، نوشت: رهبر انقلاب اسلامی قتل آیت الله نمر روحانی برجسته شیعه توسط دولت عربستان سعودی را اشتباه سیاسی بزرگ خواند.
ایتارتاس نوشت: رهبر عالی ایران، شیخ نمر را شهید خواند که غیرعادلانه به قتل رسید و اعدام مظلومانه وی انتقام الهی را برای سران عربستان سعودی در پی خواهد داشت.خبرگزاری رسمی روسیه خاطرنشان کرد: آیت الله خامنه ای از افرادی که از ریاض حمایت می کنند انتقاد کرد و گفت: کسانی که داعیه دفاع از آزادی و حقوق بشر دارند، در باره خون به ناحق ریخته شیخ نمر و کشتار مردم در یمن توسط رژیم سعودی سکوت می کنند.خبرگزاری روسی نوشت: آیت الله خامنه ای تصریح کرد که جهان اسلام و بقیه کشورهای جهان باید در قبال جنایت انجام گرفته توسط سعودی با مسئولیت رفتار کرده و قتل نمر را محکوم و موضع خود را در قبال اقدامات ریاض اعلام کنند.شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه نیز در برنامه های خبری امروز خود سخنان رهبر معظم انقلاب در باره جنایت جدید آل سعود را پخش کرد و گفت: آیت الله خامنه رهبر عالی ایران اعدام شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعه را اشتباه سیاسی بزرگ خواند.«آیت الله خامنه ای این سخنان را در جمع فقها بیان کرد و گفت: خون به ناحق ریخته عالم اسلامی گریبان سران عربستان سعودی را خواهد گرفت.»رسانه روسی افزود: رهبر انقلاب اسلامی از حامیان عربستان سعودی و کسانی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند اما در برابر قتل یک فرد روحانی و کشتار مردم یمن توسط سعودی سکوت می کنند انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: جامعه جهانی نباید از این وقایع کنار بکشد.شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه گفت: قتل آیت الله نمر باقر النمر توسط عربستان سعودی موج اعتراضات را میان مسلمانان به ویژه در منطقه خاورمیانه برانگیخت و این اعتراضات از یمن تا عراق و ایران را فرا گرفت.عربستان سعودی مجبور شد برای خاموش کردن اعتراضات به شهر قطیف زادگاه آیت الله نمر واحدهای نظامی با تسلیحات سنگین ازجمله نفربرهای زرهی اعزام کند.رسانه روسی افزود: اروپا نیز به قتل روحانی برجسته عربستانی واکنش نشان داد و اعتراضات در چند شهر اروپایی برگزار شد و خانم فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هشدار داد که قتل شیخ نمر موجب تشدید تنش ها در منطقه خاورمیانه و تشدید اختلافات فرقه ای شود.پایگاه خبری «وسنیک قفقاز»، بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را بازتاب داد و به نقل از ایشان نوشت: قتل آیت الله نمر اشتباه سیاسی بزرگ بود که پیامدهای سنگینی برای سران عربستان سعودی به همراه خواهد داشت.«وسنیک قفقاز» در خبر خود با اشاره به بیانات آیت الله خامنه ای و به ویژه هشدار وی به عربستان که خون عالم اسلامی مظلوم گریبان قاتلان این شهید را خواهد گرفت، نوشت: رهبر عالی ایران از کشورهای اسلامی و بقیه کشورهای جهان دعوت کرد قتل روحانی برجسته اسلامی در عربستان را محکوم و صدای اعتراض خود را علیه این جنایت بلند کنند.شبکه تلویزیونی 'رن.تی وی' روسیه هم در برنامه های خبری امروز خود بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را پخش کرد و گفت: رهبر عالی ایران عربستان سعودی را تهدید به انتقام مقدس بخاطر قتل آیت الله نمر روحانی برجسته شیعه کرد.رسانه روسی به نقل از اظهارات آیت الله خامنه ای گفت: آیت الله نمر را می توان شهید خواند و بدون شک خون ایشان به ناحق به زمین ریخته شد و پیامدهای این جنایت و قهر الهی دامن سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت. 
شبکه روسی در ادامه یادآور شد: وزارت کشور عربستان سعودی روز گذشته اعلام کرد که 47 نفر متهم به جرایم تروریستی در این کشور اعدم شده اند.در بین اعدام شدگان یک رهبر محلی القاعده به نام فارس الزهرانی و آیت الله نمر باقر نمر روحانی برجسته شیعه بودند.
بیانات آیت الله خامنه ای در چندین رسانه روسی ازجمله شبکه تلویزیونی تی.وی.سنتر، رادیو اخبار روسیه و بخش اخبار آنلاین پایگاه اینترنتی روزنامه کامسامولسکایا پراودا نیز بازتاب داشت.


برچسب‌ها: بازتاب بیانات رهبر انقلابرسانه های روسیه عربستان اشتباه بزرگ شهادت شیخ نمر
[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 20:35 ] [ نصر ]
بحرین گستاخی بحرین علیه ایران/ «کشور احواز» را به‌رسمیت بشناسید!
 
پنج تن از نمایندگان پارلمان بحرین که چهار تن آنها از جماعت «اخوان مسلمین» و جریان «سلفی» بحرین هستند، همچنین از دولت بحرین خواستند در نهادهای بین‌المللی نیز جدایی‌طلبان ایران را مورد حمایت‌های مالی و معنوی قرار دهند. چند نماینده در حکومت پادشاهی بحرین با گستاخی تمام خواستار جدایی خوزستان از ایران شدند. شماری از نمایندگان بحرین در دخالتی بی‌سابقه، از دولت این کشور خواستند آنچه آن را «کشور احواز» می‌نامند به رسمیت بشناسد و دیگر کشورهای عربی را به این کار تشویق کند.اندکی پس از آنکه برخی رسانه‌ها و نویسندگان سعودی برای ضربه به ایران در منطقه خط تخریب و تحریف مسئله «ولایت فقیه» را در دستور کار قرار دادند، اکنون هجمه به سطح حاکمیت ملی ایران رسیده است.شماری از نمایندگان پارلمان بحرین در نامه‌ای به «احمد ابراهیم راشد الملا» رئیس پارلمان خود پیشنهاد دادند که آنچه آن را «کشور احواز» خواندند، به رسمیت بشناسد. وبگاه خبری «مرآة البحرین» گزارش کرد، نمایندگان پارلمان بحرین دیروز سه‌شنبه با ارائه این پیشنهاد به منامه، از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نیز خواستند به سوی به رسمیت شناختن استان خوزستان ایران به عنوان کشوری مستقل گام بردارند؛ استانی که این افراد از آن به «کشور احواز» یاد کردند. بر اساس این گزارش، پنج تن از نمایندگان پارلمان بحرین که چهار تن آنها از جماعت «اخوان مسلمین» و جریان «سلفی» بحرین هستند، همچنین از دولت بحرین خواستند در نهادهای بین‌المللی نیز جدایی‌طلبان ایران را مورد حمایت‌های مالی و معنوی قرار دهند. 

برچسب‌ها: گستاخی بحرین علیه ایران «کشور احواز» ایران بحرین
[ دو شنبه 14 دی 1394 ] [ 20:32 ] [ نصر ]

شیعیان حضرت ولی عصر علیه السلام که به دنبال تعجیل در ظهور هستند، باید به امر و فرمان خداوند توجه کنند و چه امری بالاتر از رضایت والدین که خداوند آن را بعد از توحید مطرح می کند.

 
یا مهدی ، غیبت

داستان "اصحاب رقیم" را شنیده ای؟[1] آن موقع که سه نفر عابد در غاری به عبادت مشغول بودند. سنگ بسیار بزرگی از بالای غار، از کوه جدا شد و به درگاه غار افتاد و آن را کامل پوشانید. آن سه نفر در ظلمت و تاریکی محض غار محبوس ماندند. آنان خود را در بن بست هولناکی دیدند و برای نجات خود گفتگو کردند. سرانجام یکی از آنها پیشنهادی داد و مورد قبول هر سه قرار گرفت. او گفت: «هیچ راه نجاتی نیست مگر اینکه؛ عمل خالصی که انجام داده ایم را در پیشگاه خدا شفیع قرار دهیم، ما بر اثر گناه در اینجا محبوس شده ایم، باید با عمل خالص، خود را نجات دهیم.»

عبرت اول: راه نجات چیست؟

خداوند در چندین جای قرآن داستان گذشتگان را مطرح می کند؛ إِنَّ فِی ذَلِكَ لَعِبْرَةً لِّمَن یَخْشَى؛ تا عبرتی باشد برای بندگان.[2] از این رو گریزی بزنیم از این داستان به وضعیت کنونی. ما نیز همچون مردان داستان، بر اثر گناه در زندان غیبت محبوس شده ایم. ظلمت و تاریکی در اطرافمان پراکنده شده است. جنگ و جنایت و خونریزی همه جا را فرا گرفته است. کودکان بی گناه هر روز در خون خود می غلطند. جاهلیت مدرن سربرافراشته و زنان و مردان را به کام خود کشیده است. انسان در وادی جهل و ظلمت فرو رفته؛ گرد و غبارِ غفلت به رویش کشیده شده است. توانگر به فکر ناتوان نیست. برخی از پرخوری جان می دهند، برخی از اینکه چیزی ندارند بخورند. در یک کلام: جهان در ناعدالتی غرق شده است. راه نجات چیست؟

بقیه در ادامه مطلب ...


برچسب‌ها: رهایی از غار تاریک غیبت مهدویت غیبت حضرت ولی عصر امام زمان ظهور مذهبی
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 دی 1394 ] [ 23:26 ] [ نصر ]
رهبر معظم انقلاب فرمودند: روزی که کلمه سنی و شیعه در ادبیات آمریکایی‌ها پیدا شد، همه اهل نظر نگران شدند. همزمان با هفدهم ربیع الاول، خجسته سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و حضرت امام صادق (ع)، مسئولان نظام، میهمانان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای  اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم، صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و حضرت امام صادق(ع) با اشاره به دمیده شدن روح زندگی و معنویت واقعی و احیای دنیای مرده و آفت زده جاهلیت با ظهور اسلام و ولادت و بعثت پیامبر(ص)، مهمترین وظیفه امروز دنیای اسلام بویژه علماء و روشنفکران راستین را «تلاش مجدانه و مجاهدانه» برای دمیدن روح واقعی اسلام و معنویت در دنیای پر از ظلم و تبعیض و قساوت کنونی دانستند و تأکید کردند: امروز نوبت دنیای اسلام است که با استفاده از دانش و ابزارهای جهانی و همچنین عقل و خردمندی و تدبر و بصیرت، در جهت برپایی «تمدن نوین اسلامی» حرکت کند.

برچسب‌ها: دیدار سفرا و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب شیعه و سنی وحدت امام خامنه ای
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 دی 1394 ] [ 23:21 ] [ نصر ]
معاون فرمانده سپاه گفت: اطلاعاتی داریم که برخی حامیان فتنه‌گران منتظر فرصتی برای برپایی فتنه دیگر هستند.

صراط: بیش از 6 سال از انتخابات ریاست جمهوری خرداد 88 و حضور شکوهمند 85 درصدی مردم می‌گذرد، حلاوت این پیروزی به کام ملت به دلیل عدم تمکین نانجیبانه گروهی فتنه‌گر به رأی مردم، تلخ شد و انتخاباتی که می‌رفت تا اهرم قدرتمندی برای ایران در منطقه باشد، فرصت‌ها و هزینه‌های بی‌شماری را به نظام جمهوری اسلامی و مردم تحمیل کرد. برخی گمان می‌کنند گذر زمان می‌تواند سبب فراموشی گناه و جنایت فتنه‌گران شود و از این روست که در سطوح مختلف تلاش‌ می‌کنند فتنه را در سطح یک کدورت تنزل داده و «حساسیت‌زدایی» کنند. در آستانه سالگرد تجمع بی‌نظیر مردم ایران در 9 دی که شاید بتوان آن را همه پرسی دوباره‌ای برای تائید نظام جمهوری اسلامی ایران دانست، در گفتگویی با سردار محمدحسین نجات معاون فرهنگی سپاه به بررسی زوایای مختلف بروز فتنه، دلایل گستردگی آن، نقش مردم در پایان دادن به 202 روز آشوب و اغتشاش و لزوم یادآوری مجدد این حادثه عبرت آموز پرداختیم:

* شرکت کنندگان در انتخابات باید قوانین را قبول کنند

سردار نجات در ابتدای این مصاحبه نفی قانون و نفی مردم سالاری دینی توسط اغتشاش گران پس از 22 خرداد 88 را یکی از نکات مهمی برشمرد و گفت که این موضوع مغفول مانده است:

«در تمام نظام‌های انتخاباتی دنیا، ساز و کار قانونی وجود دارد و هر که می‌خواهد در انتخابات شرکت کند، فرض بر این است که این ساز و کار قانونی را قبول داشته باشد، جمهوری اسلامی نیز با این ساز و کار 30 سال و حداقل 30 انتخابات برگزار کرده است».

وی ادامه داد: بسیاری از دوره‌ها اصلاح‌طلبان برگزارکننده انتخابات بودند و از دل آن افراد اصولگرا بیرون آمدند. به عنوان مثال آقای احمدی‌نژاد پیروز انتخاباتی بود که آقای موسوی لاری برگزار کرد. همچنین در دوره‌های دیگر، افراد اصولگرا انتخابات را برگزار کردند و اصلاح‌طلبان پیروز میدان شدند، مثلاً انتخاباتی که آقای بشارتی مجری آن بود و آقای خاتمی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد.

* نظام از 7دهم درصد آرای آقای روحانی صیانت کرد

سردار نجات با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در انتخابات سال 92  از 7 دهم درصد آرای مردم هم حفاظت کرد و آقای روحانی با 50.7 درصد رئیس جمهور شد، گفت: دولت آقای احمدی‌نژاد انتخابات 92 را برگزار کرد و آقای روحانی جزو منتقدین محکم آقای احمدی‌نژاد بود؛ نظام جمهوری اسلامی در طول 30 سال نشان داده که سازوکار انتخاباتی سالم و امتحان پس‌داده‌ای دارد.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه در انتخابات سال 88 برخی جریانات روال قانونی و روال مردم‌‌سالاری دینی را زیر سوال بردند، اظهار داشت: در هر انتخاباتی یک جریان بازنده و یک جریان برنده می‌شود، واضح است که بازنده ناراحت است، لکن این خشم و ناراحتی در کشورهایی که به دموکراسی پایبندند، به آشوب کشیده نمی‌شود و جریان بازنده بلافاصله به کاندیدای برنده تبریک می‌گوید. در ایران نیز آقای ناطق در انتخابات سال 76 بلافاصله به آقای خاتمی تبریک گفت و آقای جلیلی و قالیباف نیز به آقای روحانی تبریک گفتند.

* شورای نگهبان قاضی انتخابات است

وی در ادامه توضیح داد: گاهی اوقات فاصله فرد پیروز با فرد بازنده تنها 3 درصد است اما باز هم نتیجه را می‌پذیرند و به هم تبریک می‌گویند، 15 سال پیش و در آمریکا انتخاباتی برگزار شد که دو نامزد حدود یک تا 2 درصد فاصله داشتند، ولی همگی به سازوکار قانونی و دادگاه قانون اساسی که قاضی انتخابات آنهاست، پایبند بودند.

سردار نجات «شورای نگهبان» را در کشور ما قاضی انتخابات خواند و گفت: افراد بازنده انتخابات ریاست جمهوری 88 حاضر نشدند قضاوت را بپذیرند، البته این نشان داد جریان برنامه‌ریزی شده پشت سر این برنتافتن قانون بود، اینها قبل از سال 88 ستاد صیانت از آرا تشکیل دادند؛ بحث تقلب در انتخابات را از قبل انتخابات مطرح کردند؛ رنگ سبز انتخاب کردند و زنجیره‌ انسانی به خیابان‌ها آوردند.

معاون فرهنگی سپاه به اظهارات میرحسین موسوی در روز انتخابات اشاره و تصریح کرد: در هر انتخاباتی معمولا 30 درصد مردم قبل از ظهر رای می‌دهند، در چنین شرایطی و قبل از ساعت 12 ظهر میرحسین موسوی مصاحبه می‌کند و می‌گوید: من پیروز این انتخابات هستم و اگر چیزی غیر از این باشد معلوم است که تقلب شده است. همسر آقای هاشمی هم صبح روز انتخابات و هنگام رای دادن در مصاحبه‌ای مدعی می‌شود که اگر کسی غیر از میرحسین موسوی رای بیاورد، معلوم است که تقلب شده و مردم باید به خیابان‌ها بریزند.


برچسب‌ها: سران فتنه سردار نجات انتخابات سیاسی
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 دی 1394 ] [ 23:18 ] [ نصر ]
گروه تروریستی داعش زنان اسیر شده را با شیوه خاص خود به فروش می رساند.
صراط: نیروهای داعشی پس از اسیر کردن زنان ایزدی آن ها را میفروشند. خریداران این زنان و دختران نیروهای شبه نظامی داعش هستند. گاهی خانواده های آن ها نیز با پرداخت هزاران دلار دخترانشان را از نیروهای داعشی میخرند و نجات می دهند.

شیوه‌فروش برده‌های‌جنسی داعش+تصاویر

شیوه‌فروش برده‌های‌جنسی داعش+تصاویر

شیوه‌فروش برده‌های‌جنسی داعش+تصاویر

برچسب‌ها: برده های جنسی داعش فروش برده جنسی
[ پنج شنبه 10 دی 1394 ] [ 23:16 ] [ نصر ]

این هفته نمک نمکدان فتوطنزی رو ابتدا بر سر ظریف دیپلماسی کشورمان و یاران باوفایش ریختیم و پس از آن به سراغ رفقای همیشه باجنبه خود در میدان بهارستان رفتیم و گفتیم چه قدر دادگر و عادل هستند و دست آخر سری به مرد سنگالیزه شده دولت دهم نیز زدیم.

لطفا با جنبه ها وارد شوند + تصاویر

برچسب‌ها: تصاویر فتوطنز طنز دیدنی با جنبه ها وارد شوند
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 دی 1394 ] [ 23:13 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 10 دی 1394 ] [ 23:8 ] [ نصر ]
لاغری اراده می خواهد و پشتکار و البته اطلاعات درست و آگاهی. برای کاهش وزن لازم نیست همه چربی ها را از برنامه غذایی تان حذف کنید، خودتان را در باشگاه شکنجه دهید یا از خوردن هر نوع شکلاتی محروم کنید.

 

لاغری اراده می خواهد و پشتکار و البته اطلاعات درست و آگاهی. برای کاهش وزن لازم نیست همه چربی ها را از برنامه غذایی تان حذف کنید، خودتان را در باشگاه شکنجه دهید یا از خوردن هر نوع شکلاتی محروم کنید؛ فقط کافی است درباره عوامل چاق کننده اطلاعات درستی داشته باشید و اصول لاغری را بیاموزید. در این مطلب پرده از 12 راز رسیدن به تناسب اندام اصولی برمی داریم.
 

1- چربی بخورید تا چربی بسوزانید
همانطور که چربی های مضر مانند بعضی چربی های اشباع شده در گوشت های فرآوری شده و چربی های ترانس در بعضی کلوچه ها و تنقلات، برای سلامت و اندازه دور کمرتان خوب نیستند، در پیش گرفتن رژیمی سرشار از چربی های مفید یعنی همان چربی های اشباع نشده گره از کارتان می گشاید و شما را به هدف تان نزدکتر می کند. 

چربی های مفید مانند اسیدهای چرب تک غیر اشباع که در روغن زیتون، آجیل و آووکادو وجود دارند باعث آب کردن چربی های اضافه می شود. از منابع دیگر این چربی ها می توان به اسیدهای چرب چند غیر اشباع اشاره کرد. این نوع چربی ها نیز در ماهی، روغن ماهی و دانه ها و مغزهای روغنی وجود دارد.

ادامه مطلب را ببینید ...


برچسب‌ها: راز لاغری لاغری سلامتی پزشکی
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 دی 1394 ] [ 23:5 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 10 دی 1394 ] [ 23:3 ] [ نصر ]
[ پنج شنبه 10 دی 1394 ] [ 23:2 ] [ نصر ]

ناخدا هوشنگ صمدی کسی که رویایی تصرف یک روزه ی خرمشهر را برای عراقیان به کابوس تبدیل کرد . وی حدود چهل روز پس از بازنشستگی باشنیدن جو متشنج مرزی سریعا خود را به گردان تکاوران پایگاه دوم دریایی بوشهر رسانده و بلافاصله وارد نبرد خرمشهر میشود. پس از ورود تانکهای عراقی به شهر طرحی ارایه میدهد که تا چند ساعت قبل از سقوط خرمشهر هیچ تانکی جریت ورود به شهر را نکرد. وی دستور داد تعدادی از تکاوران نیروی دریایی، یگانهای زرهی عراق را از طریق کانال فاضلاب خرمشهر دور زده و از چند طرف تانکها را محاصره ، تصرف یا نابود کنند. شرایط خرمشهر به قدری سخت بود که یکی از گروهان های تکاور برای ورود به شهر بدستور ناخدا صمدی 11 ساعت سینه خیز حرکت کردند تا از تیر رس عراقی ها مصون باشند. ایشان همچنان در قید حیاتند و در خوزستان زندگی میکنند. خدا حفظشان کند.

متاسفانه در سریال کیمیا هیچ اشاره ای به مردان و تکاوران با غیرت نیروی دریایی و فرماندهان و دانشجویان شجاع دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش در دفاع از خرمشهر در روزهای ابتدایی جنگ نشده است.


برچسب‌ها: سریال کیمیا خرمشهر ناخدا هوشنگ صمدی روزهای ابتدای جنگ ارتش
[ پنج شنبه 10 دی 1394 ] [ 22:59 ] [ نصر ]
[ دو شنبه 7 دی 1394 ] [ 19:31 ] [ نصر ]
1. تسلط بر منطقه خاورمیانه و منابع انرژی کشورهایی که در آینده ممکن است رقیب اقتصادی آن شوند.
2. گسترش نفوذ خود در جهان.
3. حضور دائم نظامی و داشتن پایگاه در این منطقه استراتژیک.
4. افزایش تنش و درگیر کردن کشورهای منطقه با یکدیگر که منجر به خرج کردن درآمد های نفتی و خرید تسلیحات غربی می گردد.
5. پیاده سازی نقشه تقسیم بندی مجدد منطقه بر اساس طرح موسوم به نقشه راه یا نقشه برنارد لویس. به دلیل اینکه در زمان تقسیم بندی منطقه توسط انگلیس و فرانسه و توافق معروف به سایکس پیکو جایگاهی برای نفوذ ایالات متحده در نظر گرفته نشده و امروزه ایالات متحده متقاضی برهم زدن آن توافق بر اساس منافع خود است.
6. نفوذ در سرزمین هایی که به صورت سنتی وابسته به رقیب دیرینه خود یعنی روسیه بوده و در نهایت تضعیف روسیه با آموزش وتقویت نیروهای مخالف این کشور و تشویق آنها به شورش درون روسیه و در نهایت تجزیه این کشور.

برچسب‌ها: اهداف آمریکا از اشغالگری در سوریه، عراق و منطقه آمریکا سوریه عراق اشغالگری
[ دو شنبه 7 دی 1394 ] [ 19:25 ] [ نصر ]
1. انتقام دیرینه ترک‌ها از کشورهای عربی که در جنگ جهانی اول پشت عثمانی‌ها را خالی کرده و بر علیه آنها شورش نمودند.
2. حتی پس از ایجاد دولت نوین ترکیه این کشور نسبت به بخش هایی از خاک سرزمینی همسایگان خود طمع داشت و از قبرس گرفته تا شمال عراق (استان موصل) و سوریه (استانهای رقه؛ حلب و ادلبو همه مکان هایی که اقوام ترک‌تبار در آن زندگی می کنند را جزو سرزمین خود می‌دانست. به این مورد علایق نئوعثمانی حزب حاکم این کشور هم اضافه می‌شود تا روشن شود چرا ترکیه خود را به آب و آتش می زند و با همه همسایگان خود درگیر شود.
3. امید به احیای مجدد خلافت عثمانی بر اساس دیدگاه های اخوان المسلمین و مطرح کردن خود به عنوان رهبر جهان اسلام.
4. دسترسی به منابع انرژی نفت و گاز عراق و سوریه.
5. جلوگیری از خطر تشکیل یک کشور کرد که بخش هایی از سرزمین ترکیه را نیز در بر خواهد داشت.

برچسب‌ها: اهداف ترکیه از اشغال شمال عراق ترکیه عراق
[ دو شنبه 7 دی 1394 ] [ 19:23 ] [ نصر ]

پس از آنکه برخی اقدامات در داخل نشان دهنده برنامه ریزی یک جریان خاص برای انتخابات اسفند ماه بود، آمریکا نیز اعلام کرد، برای دخالت در این انتخابات برنامه ریزی کرده است. باب كوركرسناتور آمریکایی در نشست سنا گفت: من در حال دريافت اين حس قوي هستم كه دليل اين‌كه ما هيچ كاري در قبال آزمايش‌هاي موشكي ايران نمي‌كنيم آن است كه ما در حال تلاش براي اثر گذاشتن بر انتخابات داخلي اين كشور كه بهار امسال برگزار خواهد شد، هستيم.


برچسب‌ها: برنامه ریزی آمریکا برای انتخابات اسفند ماه در ایران انتخابات ایران آمریکا
[ دو شنبه 7 دی 1394 ] [ 19:22 ] [ نصر ]
پیام این دیوار ساده است: اگر نداری بردار و اگر نیاز نداری بذار. این شعاری است که روی چند رخت آویز و قلاب وصل شده روی دیوار نوشته شده است.کمپین "دیوار مهربانی" رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک سنت در سراسر کشور می شود و از سوی دیگر بازتاب رسانه ای جهانی پیدا کرده است. به گزارش عصر ایران در روزهای گذشته رسانه ها و خبرگزاری های مختلف جهانی از جمله بی بی سی ،سی ان ان و گاردین و... درباره گسترش "دیوار مهربانی" و کمپینی به نام "پایان کارتن خوابی" در ایران و بازتاب آن در فضای مجازی و تاثیرات آن در زمستان سرد ایران مطالبی منتشر کرده اند. سی ان ان با انتشار گزارشی در این باره نوشته است:در زمستان سرد ایران مردم این کشور ابتکاری جالب برای گرم کردن بی خانمان ها پیدا کرده اند."دیوار مهربانی" که مردم در آن می توانند لباس هایی را که نیاز ندارند با دیگران به اشتراک بگذارند، در حال گسترش در سراسر کشور است. پیام این دیوار ساده است: اگر نداری بردار و اگر نیاز نداری بذار. این شعاری است که روی چند رخت آویز و قلاب وصل شده روی دیوار نوشته شده است.
بازتاب دیوار های مهربانی ایران در جهان (+عکس) 

برچسب‌ها: بازتاب دیوارهای مهربانی ایران در جهان دیوار مهربانی نیاز داری بردار نیاز نداری بذار فرهنگی اجتماعی
ادامه مطلب
[ دو شنبه 7 دی 1394 ] [ 19:16 ] [ نصر ]
ثروتمندترين زن ايران هم ثبت نام كرد.این پدیده های انتخاباتی، از قضا هم سهم زنان را در لیست اصلاح طلبان بالا می برند و هم وزن اقتصادی آن را. فاطمه مقیمی ثروتمندترین زن بازرگان کشور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد تا لیست اصلاح طلبان مانند لیست آنان در شورای شهر، یک زن میلیاردر را نیز به خود ببیند.به گزارش گروه سیاسی صراط، به نظر می رسد برنامه ریزی اصلاح طلبان از سال 92 بدین صورت بوده که هر بار یک پدیده ویژه را در لیست خود بگنجانند تا از ویژگی های چندجانبه او نهایت استفاده را ببرند.
زنان ميلياردر در سبد اصلاح طلبان!/ آيا اين كانديداها از فرمول احمدی‌نژاد تبعيت می‌كنند؟
فاطمه مقیمی ثروتمندترین زن بازرگان ایران

این پدیده های انتخاباتی، از قضا هم سهم زنان را در لیست اصلاح طلبان بالا می برند و هم وزن اقتصادی آن را. اولین بار فاطمه دانشور یکی از ثروتمندترین زنان کشور در لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر قرار گرفت و به شورا راه یافت. این تجربه ظاهرا به مذاق اصلاح طلبان شیرین آمده که آنها برای انتخابات مجلس نیز به سراغ فاطمه مقیمی رفته اند. مقیمی بزرگترین بازرگان زن ایرانی و کارآفرین زن برتر جهان در شورای مرکزی حزب کارگزارن نیز عضویت دارد و احتمالا اگر از فیلتر شورای نگهبان عبور کند در لیست اصلاح طلبان و حامیان دولت قرار خواهد گرفت. اینکه چرا اصلاح طلبان در سیاست های جدید انتخاباتی خود به سراغ "زنان ثروتمند" رفته اند خود جای پرسش دارد اما این ماجرا، یادآور خاطره ای از حسن روحالنی است که درباره احمدی نژاد ثبت کرده است. بر طبق این خاطره، محمود احمدی نژاد از روحانی خواسته بود تا کل بودجه آژانس را ایران پرداخت کند و در مقابل، آژانس پرونده هسته ای کشورمان را فیصله دهد. روحانی نوشته بود: "...بحث شد که آژانس تحت نفوذ غرب است. پرسیدند چرا آژانس تحت نفوذ آن‌هاست؟ گفتم برای اینکه هم بیشتر بودجه آژانس را آن‌ها می‌دهند و هم بر اکثر کشورهای عضو نفوذ دارند. [آقای احمدی‌نژاد] گفت: هزینه‌های آژانس در سال چقدر است؟ گفتم نمی‌دانم. مثلاً چند صد میلیون دلار. گفتند شما همین حالا به البرادعی زنگ بزنید و بگویید ما کل مخارج آژانس را پرداخت می‌کنیم." آن پیشنهاد احمدی نژاد البته عملی نشد اما ظاهرا ده سال بعد، همان تجربه به داد اصلاح طلبان رسیده است و آنها برای هر انتخاباتی، زنان ثروتمند را از در لیست خود از قلم نمی اندازند.


برچسب‌ها: فاطمه مقیمی ثروتمندترین زن بازرگان ایران انتخابات لیست اصلاح طلبان حزب کارگران سیاسی
[ دو شنبه 7 دی 1394 ] [ 19:13 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب